Saturday, 7 November 2009

My Habit...

to eat chillies,
like this.


I found that curry is no longer listed in my spicy food list.
So, I added some chillies to make it taste really hot.
In fact, that's the way I eat every meal (noodle and rice) except real spicy food, like babat masak lemak cili api, kawwwww!!!!.
.
.
.
That was not the only rice I ate just now.
I took some from mrkamahkamah's plate.
 He rarely finish his portion.
So, I kinda helped him.
:)
.
.
.
10 minutes after that, felt guilty because of the big portion.
.
.
To top up the guiltiness,
I ate one slice of Daim cake.
.
.
.
That's the way I like it.. ahha ahha !!!

6 comments:

kucingorengemok said...

makan lada cam deris, keh keh... berak lawaassss!

CikSengal said...

sana ada babat ke mimah? :p ko ni buat aku ngencess lah.. nak makan babat kena balik semenanjung.. aku tak jumpa laa kat KK ni.. huhuhu..

Lady of Leisure said...

i kalau pekena nasi kandar kayu mesti mintak cili tapi bukan cili pady sbb depa makan nasi kandar pakai cili besar hijau tu...
hihi..
pedas2 skit makan bau puas kan...
i pun ada masalah yg sama.. bila i lapar i makan tak ingat dunia, lepas makan n sedawa, i mesti menyesal... hihi..

melovesfood said...

KOG: asal saya berak tak lawasss? tanya deris, die makan cili jenis ape? hahaha

Yatt: ade yatt, tapi babat kambing.. hehehe.... sedap kan babat masak lemak cili api.. buat podeh.. perhhhhh!!!!


LL: saya makan banyak tu sebab saya lupe nak makan lunch.. heheheh... sedappp oo makan ngan cili...

ibusinga said...

Eceh....tolong habiskan konooonnnnn....

melovesfood said...

ibusinga: tak baik tau membazir....hehehe

Related Posts with Thumbnails