Sunday, 23 August 2009

The Current State and The Obstacle

This is the current state:

I hope that I can shed few kilos during Ramadhan (from the picture, you can see the problem area).

But this is the obstacle, a dessert for a week (no Param here, so have to make your own dessert and the best way for lazy people like me, make a dessert for one whole week). So, here is my version of Tiramisu cake.

Just wait for the result in 28 days. Hemm....

5 comments:

ibusinga said...

terrer masak tiramisu...!
(kita terrer tunjuk kat kedai je..)
jom kita sama2 buang itu lemak2...

melovesfood said...

sebenonye kek tu nampak gile canteknye.. tapi sebenonye tak sedap!!! salah recipe yek.. bukan salah tukang buatnye.. hehehe..

E.L.I.Z.A said...

hahahha buleh saloh recipe..xpo xpo..wat smula ekeke...

umaisagu said...

mim.. ya resepi ktk pun ka nak kmk merik dari cookingexcellent.. mcm bunyi cooking mama jak hahhaha.. sik nyaman mim? apa yg silap?

Mim..phewiitt.. jeles kmk kohh.. u dah slim.. I bila lagi nih.. huh uhuh.. kwsn sukar dipulihkan adalah TUMMY.. huk hukk..

melovesfood said...

eliza: tok se wat doh.. insap, abih doh telo umah aku..

poja: aok recipe dr blog ya lah diambik kmk, sik jadi.. sik tauk pa halnya sikjadik.. yalah, kmk dah ninggal msg di blog ya tek..

sik la slim gilak poja.. yalah,ujung bulan posa tuk maok ngetest, muat sik jeans size 12, kinek tok kmk makei size 14, dah longgar dah seluar ya.. hehehe...posa tok sik selera gilak makan nasik kohh.. tummy nang sik mungkin jadik flat poja..huhu

Related Posts with Thumbnails