Monday, 1 September 2014

Makan Dalam

Babysitter: tadi Suri nangis tgk makcik depan tu, Suri nak makcik tu amik dia, makcik tu gemok mcm mak Suri, tu pasal Suri nak dkt makcik tu.






Nakharom, kata mak Suri di dlm hati.





Monday, 25 August 2014

Hidup acik Zai!

Meh bagitau saya, kedai mkn mana yg boleh challenge harga breakfast dkt kedai dlm UNIMAS ni. 


Sebanyak ini, untuk dua org mkn, RM7, mmg terbaik!




Hidup acik Zai! Hidup acik Zai! Hidup acik Zai!

Thursday, 21 August 2014

Rule Seorang Foodie




I mean it.

Monday, 11 August 2014

The Captain and the Boss

Saya: Yaya, is it OK if you bring koko crunch for break if we can't get karipap or doughnut?

Yaya: Hmm. I dont know mommy. Even though my heart is the captain, but my brain is the boss.

Saya: T______T


Kejadahan sgt kan, mak tanya boleh bawak koko krunch tak, jawapannya mengada sangat khennnnn

Friday, 8 August 2014

Double Boycott

Janganlah pulak korang boycott orang yg taknak boycott.

Masing masing ada hak dan pendapat sendiri.


Salam Jumaat.